2021. november 1., hétfő

A SZERETET NEM CSAK EGY ÉRZÉS

Isten segítségével az évek alatt megtanultam, hogy én vagyok a felelős a saját hozzáállásomért és boldogságomért.


Nem tudom kontrollálni, mit tesznek mások, de Isten segítségével azt befolyásolni tudom, hogy ezekre hogyan reagálok. Isten gyakran emlékeztetett arra, hogy az, amit mások igazságtalanul tesznek velem, az kevésbé fontos, mint az, hogy én hogyan reagálok.
Itt jön be az, hogy "szeretni a pillanatban".
Mikor olyan emberekké válunk, akik nap, mint nap szeretik a körülöttük lévőket, akkor az életünk látványosan javulni fog.
Jézus azt mondta a János 15:12-ben, hogy "szeressétek egymást" és a 11. versben azt látjuk, hogy ezt azért tesszük, hogy az "örömünk teljessé legyen". Észrevetted ezt?
A mások szeretete megtölti az életedet örömmel!
 
A szeretet nem csak egy érzés, hanem egy döntés is
, amit meghozunk arról, hogyan fogunk bánni az életünkben lévő emberekkel - azokkal, akiket kedvelünk és azokkal is, akiket nem. Dave, a férjem és én több, mint 50 éve vagyunk házasok.
Sok mindent tanultam a szeretetről és a házasságról az évek alatt, de az egyik legfontosabb dolog, amit megtanultam az az, hogy milyen fontos egy napot sem elvesztegetve az adott pillanatban szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése