2023. július 24., hétfő

VÁLTOZÁS ÉS ÁTMENET🧡

,,🧡Én, az Úr, nem változtam meg, de ti is Jákób fiai maradtatok!,, Mal. 3:6

Minden változik, kivéve Istent – hálásak lehetünk, hogy Ő életünk állandó, változatlan forrása. 
Ha engedjük, hogy a körülöttünk zajló változások felzaklassanak minket, az nem fogja megakadályozni a változások bekövetkezését. 
Változnak az emberek, változnak a körülmények, változik a testünk, változnak a vágyaink és szenvedélyeink. Ebben a világban egyetlen bizonyosság van: a változás.
A legtöbb változás az engedélyünk nélkül történik.
De hála az égnek, a Szent Szellem segítségével dönthetünk úgy, hogy alkalmazkodunk. 
Ha a gondolkodásunkban és hozzáállásunkban tagadjuk a változást, akkor hatalmas hibát követünk el. 
Az alkalmazkodás megtagadása nem változtatja meg a körülményeket, de ellopja a békénket és az örömünket.
Ne feledd, ha nem tudsz tenni semmit, vesd gondjaidat az Úrra (lásd 1Pét. 5:7), és bízz abban, hogy Ő gondoskodik rólad.

Hálaadó ima:
Hálás vagyok, Atyám, hogy amikor úgy tűnik, hogy minden változik és bizonytalan körülöttem, bízhatok abban, hogy Te soha nem változol. 
Segíts, hogy a körülményeim helyett Rád nézzek. 
Köszönöm, hogy Te vagy életem alapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése