2023. június 23., péntek

🧡A HARMÓNIA ÉDES HANGJA🧡

,,Azokra a dolgokra törekedjünk tehát, amelyek a békességet és egymás építését szolgálják.,,  Róm. 14:19

Mikor egy gyülekezetben szolgáltam, Isten nagyszerű képet adott nekem arról, hogy mit jelent egymással harmóniában élni.

Megkértem az egész dicsőítő csapatot, hogy térjenek vissza az emelvényre, majd megkértem őket, hogy énekeljenek és játsszanak el egy általuk választott dalt. 
Természetesen tudtam, hogy mindannyian más dalt fognak választani, mert nem adtam utasítást arra vonatkozóan, hogy milyen dalt énekeljenek vagy játsszanak. Ahogy énekeltek és játszottak, a hangzás borzalmas volt! Nem volt harmónia. 
Aztán megkértem őket, hogy játsszák el a “Jézus szeret engem” című dalt. 
Édesen, megnyugtatóan és csodálatosan vigasztalóan hangzott.

A diszharmónia zaj Isten fülében. Mikor azonban harmóniában élünk, édes hangot hozunk létre. Megtanuljuk értékelni egymást, hálásak leszünk egymásért, és megtanulunk együtt dolgozni.

Hálaadó ima:
Atyám, hálás vagyok azokért az emberekért, akiket az életembe helyeztél. 
Harmóniában akarok élni, nem viszályban, hogy az én kapcsolataim édes hangzást adjanak a Te fülednek. 
Köszönöm, hogy megadod nekem a türelmet és a bölcsességet, amire szükségem van ahhoz, hogy harmóniában éljek másokkal.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése