2023. június 30., péntek

🧡 KITARTÁS🧡

,,Nézzünk fel Jézusra, a hit szerzőjére és beteljesítőjére, aki az előtte levő öröm helyett – a gyalázattal nem törődve – vállalta a keresztet, és az Isten trónjának a jobbjára ült.,, Zsid. 12:2

Azok, akik jól fejezik be az életüket, erős jellemmel rendelkeznek. Hívőként hálásak lehetünk, hogy a Szent Szellem fejleszti bennünk a szükséges jellemet ahhoz, hogy megtegyük, amire Isten hív minket – “van kitartásunk “. Jézus nem adta fel, amikor a körülményei nehezek voltak, és Ő a mi példánk. 
A Biblia azt mondja, hogy el kell fordulnunk mindattól, ami elvonja a figyelmünket, és helyette Jézusra kell tekintenünk.

Azt hiszem, a legtöbben mindent meg akarunk tenni és azzá akarunk válni, amit Isten nekünk szán, és ezt élvezni akarjuk az út során. 
A nagy öröm akkor jön, ha megfutod a pályát, amire Isten elhívott. 
Élvezd az utat, és tartsd a szemed a célon. 
Az egyik legnagyobb bizonyságtétel, ha elmondhatod: még mindig itt vagyok. 
Ezekkel a szavakkal valójában ezt mondod: “Nem hagytam abba. Nem adtam fel. 
Még mindig itt vagyok.”

Hálaadó ima:
Atyám, köszönöm neked, hogy a Szent Szellem segítségével van kitartásom. 
Ma elhatározom, hogy tovább folytatom – soha nem adom fel. 
Segíts nekem, hogy kitartóan fussam meg a pályámat, és felfedezzem azt az örömöt, hogy minden feladatot jól fejezek be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése