2023. július 16., vasárnap

🧡 ISTEN A LEGKÉPTELENEBB EMBEREKET IS TUDJA HASZNÁLNI 🧡

,,Sőt azokat választotta ki az Isten, akik a világ szemében bolondok, hogy megszégyenítse a bölcseket, és azokat választotta ki az Isten, akik a világ szemében erőtlenek, hogy megszégyenítse az erőseket.,, 1 Kor. 1:27


Isten gyakran olyanokat választ, akik a legvalószínűtlenebb jelöltek a feladatra. 
Ezáltal szélesre tárja az ajtót, hogy megmutassa, hogyan tudja kegyelme és hatalma megváltoztatni az emberi életeket.

Mindannyiunknak megvan a sorsa, és egyáltalán nincs mentség arra, hogy ne teljesítsük be azt. 

Nem használhatjuk gyengeségünket kifogásként, mert Isten azt mondja, hogy az Ő ereje gyengeségben tökéletesedik (lásd 2Kor. 12:9 - ,, És ezt mondá nékem: Elég néked az én kegyelmem; mert az én erőm erőtlenség által végeztetik el. Nagy örömest dicsekeszem azért az én erőtelenségeimmel, hogy a Krisztus ereje lakozzék én bennem.,,

Nem használhatjuk a múltat kifogásként, mert Isten azt mondja, hogy a régi elmúlt, és minden újjá lett (lásd 2Kor. 5:17 - ,,Azért ha valaki Krisztusban van, új teremtés az; a régiek elmúltak, ímé, újjá lett minden.,,,

Nem azzal van baj, ahogy Isten lát bennünket; hanem gyakran azzal, ahogyan mi látjuk magunkat, az akadályoz meg minket a sikerben. 
Ha úgy látod magad, ahogyan Isten lát téged, hálásan az Ő átalakító erejéért, akkor semmilyen akadály nem állíthat meg téged az Ő céljai előtt.
Isten képmására újrateremtettél és feltámadtál egy vadonatúj életre. 
A sorsod csak arra vár, hogy magadévá tedd!

Hálaadó ima:
Hálát adok Neked, Istenem, hogy a világ szemében gyengéket választottad, hogy megszégyenítsd a bölcseket. 
Köszönöm Neked, hogy nincs olyan kifogás, amely megakadályozhatna abban, hogy beteljesítsem a sorsomat Benned. 
Az életem a Tiéd; legyen meg az akaratod rajtam keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése