2023. július 20., csütörtök

LEHETŐSÉG, HOGY MEGMUTASSA EREJÉT🧡

,,🧡Erre ő így szólt hozzám: Az Úr igéje ezt mondja Zerubbábelnek: Nem hatalommal és nem erőszakkal, hanem az én lelkemmel! – mondja a Seregek Ura.” Zak. 4:6

Sok éven át háborúban álltam önmagammal. Nem szerettem, és folyamatosan próbáltam megváltoztatni magam. Minél többet küzdöttem a változásért, annál frusztráltabb lettem, egészen addig a dicsőséges napig, amikor felfedeztem, hogy Jézus úgy fogad el engem, ahogy vagyok. Ő és csakis Ő tud olyanná tenni, amilyenné akar.

Ne értékeld magadat hasznavehetetlennek csak azért, mert van néhány gyengeséged. 
Isten mindannyiunknak megadja a lehetőséget, hogy az Ő sikerének részesei legyünk. 
A gyengeségünk lehetőséget ad Neki, hogy megmutassa erejét és dicsőségét.

Ahelyett, hogy azzal fárasztanád magad, hogy megpróbálsz megszabadulni a gyengeségeidtől, add át őket Jézusnak, és légy hálás, hogy Ő megmutatja benned az erejét. 
Ne arra nézz, szerinted mi a baj veled, hanem vesd Rá a tekinteted! 
Meríts erőt az Ő korlátlan erejéből. Hagyd, hogy az Ő ereje pótolja a gyengeségeidet. 
Magadat nem tudod sikeresen megváltoztatni, de bízhatsz Istenben, hogy megteszi helyetted.

Hálaadó ima:
Köszönöm Neked, Atyám, hogy nem kell frusztráltnak lennem az életben, mert saját erőfeszítéseimmel próbálom megváltoztatni magam. Segíts nekem ma, hogy erőtlenségemet átadjam Neked, tudván, hogy az én gyengeségemben Te megmutatod az erődet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése