2024. január 5., péntek

A BŰNBÁNAT AJÁNDÉKA🧡

,,🧡De megalázza magát népem, amelyet az én nevemről neveznek, ha imádkoznak, keresik az én orcámat, és megtérnek gonosz utaikról, én is meghallgatom a mennyből, megbocsátom vétküket, és meggyógyítom országukat.,, 2 Krón. 7:14

Amikor rossz irányba tartok, hálát adok Istennek, hogy képes vagyok megfordulni és a helyes irányba menni. Tulajdonképpen ez az igazi bűnbánat. 
Ez nem a sajnálkozás érzése, hanem egy olyan döntés, hogy mostantól kezdve megfordulok, és a helyes irányba megyek.
Rossz döntések sorozata miatt kerülünk bajba, és Isten segítségével, helyes döntések sorozata által hozzuk egyenesbe az életünket. Több mint egy nap kellett ahhoz, hogy bajba kerüljünk, és több mint egy nap kell ahhoz, hogy kijussunk belőle.

Bárki, aki kész és hajlandó időt szánni a helyes döntések meghozatalára, megtapasztalhatja, hogy az élete jobbra fordul. Isten kegyelme minden nap megújul. 
Várja, hogy irgalmat, kegyelmet, jóindulatot és segítséget adjon neked; neked csak annyit kell tenned, hogy legyél hálás ezért az irgalomért, és mondj igent arra, amit Isten kér tőled.

Hálaadó ima:
Köszönöm, Atyám, hogy újrakezdhetem az életemet. Segíts, hogy észrevegyem, ha rosszat teszek, aztán segíts, hogy megbánjam és újrakezdjem. 
Végtelenül hálás vagyok a Te kegyelmedért, amely minden reggel megújul az életemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése