2024. január 30., kedd

ARRA SZÜLETTÉL, HOGY BÁTORÍTS MÁSOKAT🧡

,,🧡Vigasztaljátok tehát egymást, és építse egyik a másikat, ahogyan teszitek is.,, 
1 Thessz. 5:11

Az egyik legjobb dolog, amit tehetsz valakiért, ha bátorítod és segítesz a fejlődésében. 
Mondj valami pozitívumot a környezetedben lévő embereknek arról, hogy kik ők, vagy hogy mennyire nagyra értékeled őket. 
Vagy mondd el nekik, hogy Isten mennyire szereti és mennyire meg akarja áldani őket. 
A bátorításnak nagy ereje van. Minden szempontból jobb kedvre deríti az embereket.

Emlékszem, egyszer kaptam egy sms-t a legkisebb fiamtól. Csak annyit írt, hogy “Szeretlek, anyu!”. Akkor szó szerint felüdültem ezektől a szavaktól. 
Megadták azt a plusz adag erőt, amire aznap szükségem volt.

Gondolj azokra az emberekre, akik ma körülötted lesznek. 
Légy hálás, hogy az életedben vannak, és kérd Istent, hogy segítsen neked bátorító szavakat mondani nekik. 
Talán meglepődsz majd, hogy ez mekkora hatást fog gyakorolni, nem csak rájuk, hanem rád is.

Hálaadó ima:
Atyám, mai napomon imádkozom, hogy mutasd meg nekem, hogyan bátoríthatom és segíthetem a fejlődésükben az embereket. 
Köszönöm a lehetőségeket, amelyeket adsz nekem, hogy mások életében változást hozhassak. Szeretném megragadni a mai lehetőségeimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése