2023. augusztus 12., szombat

NYISD MEG A KÖNYÖRÜLŐ SZÍVEDET🧡

🧡Aki pedig világi javakkal rendelkezik, de elnézi, hogy a testvére szükséget szenved, és bezárja előtte a szívét, abban hogyan lehetne az Isten szeretete? Gyermekeim, ne szóval szeressünk, ne is nyelvvel, hanem cselekedettel és valóságosan.”  1Jn 3:17-18

Isten könyörületet helyez minden keresztény szívébe, de tőlünk függ, hogy bezárjuk vagy kinyitjuk a szívünket ennek elfogadására. 
Az a tapasztalatam, hogy amikor komolyan elgondolkodom a világban levő szükségekről az mindig nyitottá teszi a szívemet az együttérzésre.

Fontos, hogy figyeljünk azokra, akik nem olyan szerencsések mint mi, és nyissuk meg a szívünket a szenvedők felé.

Olvasd el az 1Jn 3:17-18-t! 
Annyira szeretem ezt az igét, mert világosan megfogalmazza, hogy amikor meglátok egy szükséget, akkor nem mehetek el mellette úgy, mintha az más felelőssége lenne. 
És azt sem gondolhatom, hogy olyan nagy ez a szükség, hogy ezért én úgyse tehetek semmit, mert ez nem igaz. 
A szolgálatom során azt tapasztaltam, hogy lehet, hogy te vagy én nem tehetünk meg mindent a helyzet megoldására, de valamit tehetünk. És ez a valami, hogy reményt adhatunk az embereknek.

Imádkozom, hogy engedd meg, hogy a könyörülő szíved még nyitottabb legyen az emberek égető szükségletei felé.

Istenem, nem akarok önző módon élni, érzéketlenül mások szükségletei felé. 
Megnyitom a szívem és elfogadom a könyörületet, hogy segíthessek mások. Ámen!

Joyce Meyer-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése