2023. április 27., csütörtök

🧡AZ IMA AZ ELSŐ LEHETŐSÉG, NEM PEDIG AZ UTOLSÓ MENTSVÁR❣️

,,Mert aki kér, mind kap, aki keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik.,, Máté 7:8

Egy nap lüktető fejfájással ébredtem. Majdnem egész nap ezzel a nyomorult fejfájással járkáltam, és mindenkinek, akivel találkoztam, elmondtam, milyen szörnyen érzem magam – míg végül rájöttem, hogy egész nap csak panaszkodtam, és egyáltalán nem szántam időt arra, hogy egyszerűen imádkozzak és kérjem Istent, hogy vegye el a fájdalmat.
Sajnos ez a válasz sokunkra jellemző. Panaszkodunk a problémáinkra, és időnk nagy részét azzal töltjük, hogy kitaláljuk, mit tehetnénk, hogy megoldjuk őket. 
Gyakran mindent megteszünk, kivéve azt az egyet, amire Isten Igéje felszólít minket: kérjünk, hogy kapjunk, és örömünk teljes lesz (lásd János 16:24).
Hála Istennek, Ő minden szükségletünkről gondoskodni akar. Félelmetes kiváltságunk, hogy “kérünk és kapunk”, és elsőként mindig imádkoznunk kell, bármilyen helyzetről is legyen szó.

Hálaadó ima:
Hálát adok Neked, Istenem, mindenért, minden körülmények között. Szeretnék a lehető leghálásabb ember lenni, és kérlek, hogy segíts elérnem a célomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése