2023. április 18., kedd

🧡TÖREKEDJ A BÉKESSÉGRE❣️

,,Ezeket azért mondom nektek, hogy békességetek legyen énbennem.,, Ján. 16:33

A béke az egyik legnagyobb áldás, amit Isten adott nekünk, és naponta meg kell köszönnünk Neki. Pusztán a békés életre való vágyakozás nem elég. 
Békére kell törekedned Istennel, békére önmagaddal és békére a körülötted élőkkel. 
Azt tapasztaltam, hogy minél hálásabb vagyok, annál békésebb is. 
A hála segít nekem arra összpontosítani, amim van, ahelyett, hogy arra koncentrálnék, ami hiányzik, így az aggodalmaskodás helyett az áldásaimra tudok koncentrálni.

Amikor a békében járás prioritássá válik, akkor erőfeszítéseket is fogsz tenni érte. 
Évekig imádkoztam Istenhez, hogy adjon nekem békét, míg végül rájöttem, hogy Ő már megadta a békét, de nekem kell azt választanom. 
Jézus azt mondta a János 14:27-ben: “Békességet hagyok nektek”. Jézus már megadta a békédet. 
Döntsd el, hogy ma ebben a békességben jársz!

Hálaadó ima: Atyám, 
köszönöm, hogy mindent megadtál, amire szükségem van ahhoz, hogy békében éljek. 
Ma úgy döntök, hogy erre a békességre törekszem, és nyugalomban élek, tudva,
hogy Te nagyobb vagy minden megpróbáltatásnál és nyomorúságnál, amin keresztülmegyek. 
Te vagy minden, amire szükségem van. Te vagy az én békém.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése