2024. március 25., hétfő

🧡ÉLVEZD MUNKÁD GYÜMÖLCSÉT❣️

,,💞Nincs hát jobb dolog, mint ha az ember eszik, iszik, és jól él fáradságos munkájából. 
De beláttam, hogy Isten kezéből jön ez is.,, Préd. 2:24

Isten tervében nem szerepel, hogy gyermekei soha ne élvezzék munkájuk gyümölcsét. 
Jó dolog keményen dolgozni, de ugyanilyen jó dolog időt szakítani arra is, hogy élvezzük az életet. 
Hála Istennek, Isten El Shaddai, “az Isten több mint elégséges”. 
Ő Jehova Jirah, az Úr, a mi gondviselőnk. Azt mondta, hogy mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy gondoljuk: (lásd Efézus 3:20).

Természetesen Isten azt akarja, sőt parancsolja, hogy bőkezűen szolgáljunk, és adjunk másoknak – azt azonban soha nem akarta, hogy bűntudatunk legyen, ha időt szánunk arra, hogy élvezzük munkánk gyümölcsét. 
A kemény munka jutalmat érdemel, és soha nem szabad azt gondolnunk, hogy ez nem így van. 
Isten megjutalmazza azokat, akik szorgalmasan keresik Őt (lásd Zsidókhoz írt levél 11:6), ezért szánj egy kis időt arra, hogy pihenj, és élvezd azt, amivel Ő megjutalmazott téged!

Hálaadó ima:
Atyám, köszönöm Neked, hogy élvezhetem munkám gyümölcsét. 
Segíts nekem megtalálni az egyensúlyt a kemény munka és az öröm között, amiért megdolgoztam. 
Segíts, hogy élvezzem azt, amiért dolgoztam, amihez Te erőt adtál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése