2024. március 7., csütörtök

EGY GYÖNYÖRŰ CSERE🧡

,,🧡Mert azt, aki nem ismert bűnt, bűnné tette értünk, hogy mi Isten igazsága legyünk őbenne.,, 2 Kor. 5:21

A gyönyörű csere, ami akkor történik, amikor életünket Istennek adjuk, olyasmi, amiért mindig hálásak lehetünk. Az üdvösség azt jelenti, hogy Istennek adjuk azt, amink van, és Ő nekünk adja azt, amije van.

Ő elveszi minden bűnünket, hibánkat, gyengeségünket és kudarcunkat, és nekünk adja az Ő képességét, igazságát és erejét. Elveszi a betegségeinket és bajainkat, nekünk adja az Ő gyógyítását és egészségét. Elveszi elrontott, kudarcokkal teli múltunkat, és egy fényes jövő reményét adja nekünk.

Önmagunkban semmik vagyunk; a saját igazságunk olyan, mint a szennyes rongyok vagy a piszkos ruha (lásd Ézsaiás 64:6). 
Krisztusban azonban van egy jövőnk, amiért hálásak lehetünk – egy olyan jövő, amire érdemes várni. 
A “Krisztusban” kifejezés nagyon leegyszerűsítve azt jelenti, hogy életünk minden területén Belé helyeztük a hitünket. Szövetségben vagyunk a Mindenható Istennel. 
Milyen csodálatos gondolat!

Hálaadó ima:
Atyám, amikor úgy érzem, hogy kisebbrendű vagyok vagy kárhoztatnak, segíts, hogy emlékezzek arra, ki vagyok Krisztusban. Köszönöm, hogy megbocsátást nyertem, elfogadott, igaz, erős és alkalmas vagyok, mert Benned megtaláltam magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése