2024. március 12., kedd

BÉKELELTÁR KÉSZÍTÉS🧡

,,🧡És eljött, és “békességet hirdetett nektek, a távoliaknak, és békességet a közelieknek”. 
Ef. 2:17

Általában nyugodt légkör vesz körül? Hálatelt szívvel képes vagy megőrizni békédet az élet viharaiban? Békében vagy Istennel? Békében vagy önmagaddal? Ezek fontos kérdések. 
Jó, ha “békeleltárat” készítünk, és megvizsgáljuk életünk különböző területeit, hogy lássuk, kell-e valahol változtatnunk.

Jézus azt mondta, hogy az Ő békességét adta nekünk (lásd János 14:27). 
Ha Ő adja nekünk békéjét, akkor hálásan járhatunk benne és élvezhetjük azt. 
Abban a pillanatban, amikor érezzük, hogy elveszítjük a békénket, először is döntsük el, hogy megnyugszunk. 
Én azt tapasztaltam, hogy minél hamarabb lecsillapodom, annál könnyebben megy. 
Ha hagyom, hogy rendkívül zaklatottá váljak, az nemcsak érzelmileg, mentálisan és fizikailag visel meg, de nehezebben is tudok visszatérni a békéhez.

Jézus békességet biztosított az életünkhöz, de nekünk kell azt magunkévá tennünk, nem szabad hagynunk, hogy a szívünk nyugtalanná vagy rémültté váljon. 
Nem várhatjuk csak passzívan, hogy békességben érezzük magunkat. 
A békére törekednünk kell, nem szabad nélküle élnünk.

Hálaadó ima:
Atyám, köszönöm a békesség ajándékát, amelyet nekem adtál. 
Miközben leltárt készítek az életemről, úgy döntök, hogy elfogadom a Te békédet, és minden nap abban élek. Hálás vagyok, hogy a Te segítségeddel nyugodt lehetek, és élvezhetem a békédet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése