2023. szeptember 17., vasárnap

MINDENKÉPPEN TELITALÁLAT🧡

,,🧡Mit mondjunk tehát erre? Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk?,, Róm. 8:31

A történet egy kisfiúról szól, akit kihallgattak, amint a hátsó udvaron magával beszélgetett. Baseball sapkát viselt, labdát és ütőt tartott a kezében: “Én vagyok a világ legnagyobb ütőjátékosa” – jelentette ki. Aztán feldobta a labdát a levegőbe, meglengette, de nem találta el. “Első hiba!” – kiáltotta. 

Felvette a labdát, és ismét azt mondta: “Én vagyok a világ legnagyobb ütőjátékosa!” 
A levegőbe dobta a labdát. Ismét lendített, de nem talált. “Második hiba!” – kiáltotta. 
Megigazította a sapkáját, és még egyszer, utoljára azt mondta: “Én vagyok a világ legjobb ütőjátékosa!”. Feldobta a labdát a levegőbe, és lecsapott rá. Elhibázta. “Hármas hiba! Hűha!” – kiáltotta. 
“Én vagyok a világ legjobb dobója!”

A hálás, pozitív, “soha fel nem adó” hozzáállás megváltoztatja a szemléletedet és az életedet.

Hálaadó ima:
Atyám, segíts nekem, hogy új módon lássam az életet. 
Köszönöm Neked, hogy mivel Te velem vagy, soha többé nem kell kudarcnak éreznem magam. 
Terved van az életemmel. Ha elhibázom a “találatot”, az csak azt jelenti, hogy Te valami jobbat tartogatsz számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése