2023. október 21., szombat

JÉZUS MEGÉRTI A GYENGESÉGEIDET

,,Mert nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kísértést szenvedett mindenben, kivéve a bűnt.,,  Zsid. 4:15

Isten Igéje azt tanítja, hogy Jézus megérti gyengeségeinket. 
Megérti őket, mert emberi testet öltött, hogy azonosuljon velünk, és minden tekintetben ugyanolyan kísértésnek volt kitéve, mint mi. 
És bár Ő soha nem vétkezett, nem döbben meg, amikor mi kudarcot vallunk.
Nem baj, ha vannak gyengeségeink – ez csak emberi dolog.

Valószínűleg ugyanazt a kérdést teszed fel, mint én, amikor el mertem hinni ezt a felszabadító igazságot: “Ha azt gondolom, szabad vagyok arra, hogy legyenek gyengeségeim, nem fog ez csak arra késztetni, hogy még többet vétkezzek?”. A válaszom az, hogy nem, nem fog.

Isten kegyelme és az általa kínált szabadság soha nem csábít arra, hogy még többet vétkezzünk, de arra igen, hogy radikálisan beleszeressünk Jézusba. Minél inkább felismerjük, hogy Ő úgy szeret minket, ahogy vagyunk, annál hálásabbak leszünk, és annál jobban szeretjük Őt. 
És ez az iránta érzett szeretet arra sarkall bennünket, hogy a helyes okból akarjunk megváltozni.

Hálaadó ima:
Atyám, köszönöm a kegyelem ajándékát. És köszönöm, hogy hibáim és gyengeségeim ellenére is szeretsz engem. Tudom, hogy Te megerősítesz engem, és egyre inkább Jézushoz teszel hasonlóvá. 
Hálás vagyok a Te munkádért, és bízom Benned minden egyes lépésnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése